shared.root-header.address
shared.root-header.telephone
جستجو

افزایش وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده

افزایش وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده

محمدحسن علمداری با اشاره به جزئیات افزایش وام نوسازی بافت فرسوده اظهار داشت: سقف وام نوسازی بافت فرسوده در استان تهران به 200 میلیون و سایر شهرها به 160 میلیون رسیده است.

وی ادمه داد: تمام افراد و متقاضیان می‌توانند به صورت غیرحضوری برای دریافت این وام تشکیل پرونده دهند و یا با مراجعه به سایت شهرداری و سامانه شرکت بازآفرینی شهری تقاضای خود را ثبت کنند.

علمداری با اشاره به مدت‌زمان تشکیل پرونده و ثبت تقاضا گفت: تشکیل پرونده همانطور که گفتم به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و پروسه اداری آن یک ماهه خواهد بود.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن با اشاره به اقساط وام نوسازی بافت فرسوده یادآور شد: در دوران ساخت، بازپرداخت صورت نمی‌گیرد اما معمولا اقساط 10 ساله و 12 ساله خواهد بود که میزان اقساط حدود 2 میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود.

علمداری با اشاره به نرخ سود بانکی این تسهیلات بیان داشت: در روش جدید 50 درصد این تسهیلات با سود 9 درصد و مابقی با سود 18 درصد است.

وی درباره نحوه پرداخت این تسهیلات گفت: تسهیلات معمولا در چهار قسط و مبتنی بر پیشرفت فیزیکی بنا و ساختمان پرداخت می‌شود و اولین قسط از پیشرفت فیزیکی 20 درصد ساختمان برای متقاضیان واریز خواهد شد.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن صریح کرد: تا پایان سال 99، 20 هزار واحد مسکونی از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

انصراف از نظر
دسته بندی ها
فیلترها
Sort
display