shared.root-header.address
shared.root-header.telephone
جستجو

مدیر عامل امکان:توزیع کالای اساسی بین تعاونی‌های کارگری

مدیر عامل امکان:توزیع کالای اساسی بین تعاونی‌های کارگری

علیرضا محمودی، مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونیهای مصرف کارگران ایران (امکان)، با حضور در هم‌اندیشی بررسی مسائل تعاونی‌های مصرف کارگری استان گیلان در روز پنجشنبه ۲۰بهمن ماه در محل مجتمع رفاهی این اتحادیه در رشت، به تبیین بخشی از برنامه‌های آتی این اتحادیه کارگری پرداخت.

محمودی با تبریک اعیاد رجبیه و گرامیداشت دهه فجر به آخرین وضعیت نحوه تامین کالاها پرداخت و حرکت به سمت ارتقای فروش غیرحضوری در بستر وب را ضروری دانست.

وی گفت: در هفته‌های اخیر برنج‌های تایلندی از نوع گریدA (هومالی) و گرید B را در تناژ بالا از شرکت بازرگانی دولتی ایران تحویل گرفته و در حال توزیع هستیم. تهیه و توزیع گوشت منجمد تنظیم بازار، شکر دولتی و روغن نیز کماکان در حجم مورد درخواست تعاونی‌ها جریان دارد و سعی می‌کنیم دامنه کالاها افزایش پیدا کند.

عضو هیات رییسه اتاق تعاون ایران، به تامین و توزیع کالا در ایام پایانی سال اشاره کرد و افزود: با هماهنگی به عمل آمده با مسوولان مربوطه بویژه وزارت جهاد کشاورزی، در اقدامی هماهنگ با محوریت اتاق و بخش تعاون و بهره‌گیری از توان اجرایی اتحادیه‌های تعاونی‌های مصرف به ویژه اتحادیه کارمندان دولت، فرهنگیان و کارگران عرضه مستقیم مایحتاج مردم شریف در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان را خواهیم داشت که در ۱۸ تا ۲۸ اسفند در مکان‌هایی که در زمان مقتضی اعلام خواهد شد، انجام می‌پذیرد.

مدیرعامل امکان؛ ایجاد شرایط فروش اقساطی کالاهای بادوام بویژه لوازم خانگی را از تقاضاهای پرتکرار جامعه کارگری و بازنشستگی برشمرد و تاکید کرد: از اوائل سال آتی به این درخواست جامه عمل پوشانده خواهد شد.

وی کمبود نقدینگی را یکی از مشکلات اصلی تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها برشمرد و از برنامه چندوجهی امکان در راستای حل این مشکل خبر داد.

محمودی به لزوم توسعه کمّی و کیفی تعاونیهای مصرف کارگری پرداخت و از نگاه دغدغه‌مند معاون امور تعاون وزارتخانه در پیگیری این موضوع تشکر کرد و بر همگرایی میان سرپرستات امکان و مدیران تعاون بخش دولتی در همه استانها برای تحقق این خواست ظرف زمانی مشخص و با برنامه‌ای مدون تاکید کرد.

مدیرعامل امکان در پایان به درخواست‌ها و سوالات تعاونی‌های مصرف کارگری استان گیلان پاسخ داد.

انصراف از نظر
نظرات
18/02/1402 11:33 ب.ظ
باسلام گله وشکایت داریم ازمهدی کاکلی سرپرست امکان ساوه.ایشون بداخلاق وبددهن هستندوتمام مشتری های امکان ساوه رافراری داده اند .ایشون راتعویض بفرمائید یااخراجش کنید
09/03/1402 10:11 ق.ظ
...
13/04/1402 06:55 ق.ظ
باسلام و احترام
انسان یک استعداد خاصی دارد که هر زمان تصمیم بگیرد براى شروع هر کارى، میتواند آن را انجام دهد فقط کافى است که مقدماتش را فراهم کند.
لذا دور هم جمع شدن به معنای شروع
کنار هم بودن به معنای پیشرفت
و کار کردن با هم به معنای موفقیت است
مگر اینکه با غرورمان نخواهیم
19/04/1402 07:50 ق.ظ
می خواهی قضاوتم کنی ؟
کفش هایم را بپوش
راهم را قدم بزن
دردهایم را بکش
سال هایم را بگذران
و
بعد قضاوت کن !
19/04/1402 12:02 ب.ظ
مرد موفق کسی است که بتواند با آجر‌هایی که دیگران برایش پرتاب می‌کنند ساختمانی با پی محکم بسازد.
26/06/1402 01:16 ب.ظ
با سلام
براستی دراتحادیه امکان باتوجه به گماشتن سرپرست مرکز کم تجربه که فقط دنبال منافع شخصی خود بودن و گوش ناشنوای مدیران امکان تهران چه میگذرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لذا به زودی ...
26/06/1402 01:19 ب.ظ
متاسفانه علیرغم تماسهای دلسوزانه ومکرر پاسخگو نیستند
06/07/1402 11:32 ق.ظ
باسلام واحترام خدمت شما بزرگواران
به گفته مدیران اتحادیه امکان از کمکهای فکری دلسوزان مجموعه کارگری برای پیشبرد اهداف و حفظ سرمایه اعضاء استفاده میکنند پس چرا از نمایندگان مجمع اتحادیه در استانها که سوال میشود شما چه کمکی به مجموعه وتعاونیها مینمایید میگویند با ترفندهای مختلف فقط ازنمایندگان جهت گرفتن رای درمجامع استفاده ودیگر جزء فراموش شدگان هستند که پاسخشان راهم نمیدهند که این گفته بای خودمان نیز مسجل گردیده لذا علیرغم میل باطنیمان مجبوریم خودمان از طریق مراجع قانونی اقدام نماییم
06/07/1402 11:34 ق.ظ
باسلام واحترام خدمت شما بزرگواران
به گفته مدیران اتحادیه امکان از کمکهای فکری دلسوزان مجموعه کارگری برای پیشبرد اهداف و حفظ سرمایه اعضاء استفاده میکنند پس چرا از نمایندگان مجمع اتحادیه در استانها که سوال میشود شما چه کمکی به مجموعه وتعاونیها مینمایید میگویند با ترفندهای مختلف فقط ازنمایندگان جهت گرفتن رای درمجامع استفاده ودیگر جزء فراموش شدگان هستند که پاسخشان راهم نمیدهند که این گفته برای خودمان نیز مسجل گردیده لذا علیرغم میل باطنیمان مجبوریم خودمان از طریق مراجع قانونی اقدام نماییم
12/10/1402 03:03 ب.ظ
سلام
امکان مرکز خراسان بسیار ضعیف عمل میکند حسابدار ومدیرفروش هیچ اختیاری ندارند کالا مورد نیاز تعاونیها
معمولا موجود نیست یاناکافیست اختلافات بین پرسنل
امکان خراسان باعث دلسرد شدن تعاونیهاست تهران تماس
گرفتیم گله کردیم ولی هنوز خبری نشده
دسته بندی ها
فیلترها
Sort
display