shared.root-header.address
shared.root-header.telephone
جستجو

پیام نوروزی مدیرعامل امکان به همکاران

پیام نوروزی مدیرعامل امکان به همکاران
یامقلب القلوب و الابصار
حوّل حالنا الی احسن الحال
 
خواهران و برادران گرانقدرم
همکاران شریف!
فرارسیدن سال ۱۴۰۲ هجری شمسی و تقارن این عید بهارآفرین با ماه بهار قرآن را به حضور همه شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض میکنم.
یاد و خاطره همه تلاشگرانی که در دهه های گذشته در تناوری درخت "امکان" نقش بسزایی داشتند گرامی میداریم.
لازم میدانم به روح بلند اسوه بی بدیل جامعه کارگری_ مرحوم ابوالقاسم سرحدیزاده و مردنجیب و "معمارِامکان بالنده"_حاج حسن رسولی و همچنین یار باوفا و صادق کارگران_ شهیدخدمت عبدالرحمن تاج الدین درود فراوان تقدیم نمایم.
از اینکه خدای متعال بخشی از چرخه زندگی حقیر را طوری رقم زد که در کنار شما سخت کوشان در خدمت به کارگران_ این شریف ترینها قدم بردارم ، پیشانی شکر به آستان ربوبی اش میسایم.
 
عزیزانم!
خط مقدس خدمت به کارگران نیازمند همت فراوان و اجتناب از حواشی و تمرکز بر هدف است.ما باید در هنگامه تلاطمات اقتصادی کوششهای عادی را مضاعف کنیم تا گامهایی ولو اندک در تامین مایحتاج جامعه شریف کارگری برداریم.
میدانم که شما نیز با چه مضایقی روبرو هستید و در این چندماه که خدمت تان بوده ام به عینه آن را لمس نموده ام اما آگاه باشید که هیات مدیره و کادر مدیریتی اتحادیه از هیچ اقدامی در راستای وُسع خویش برای کاستن از مشکلات معیشتی همکاران دریغ نخواهد کرد.
سال پیش روی ، سال تقویت و توسعه کمی و کیفی تعاونیها و گسترش دامنه خدمات و ایجاد تنوع در بسترهای عرصه کالا و خدمات است.
لذا لازم است با انگیزه ی مشحون از امید و با همت متعالی و البته توکل به ذات اقدس الهی از همان ابتدای سال قوّت و استحکام "امکان" را عیان سازیم و جهش هوشمندانه ای را در عرصه خدمت رسانی رقم بزنیم. 
بعون الله و فضله.
 
ایام عزتتان مستدام
خادم کارگران در اتحادیه امکان
علیرضا محمودی
انصراف از نظر
دسته بندی ها
فیلترها
Sort
display