shared.root-header.address
shared.root-header.telephone
جستجو

رفع واقعی موانع تولید شرط اصلی تحقق جهش تولید

رفع واقعی موانع تولید شرط اصلی تحقق جهش تولید
 

چالشهای اقتصادی در جریان تحقق جهش تولید، در یک برنامه تلویزیونی با حضور دبیر اتاق تعاون استان همدان به صورت ویدئو کنفرانس بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، دبیر اتاق تعاون استان همدان به صورت ویدئو کنفرانس در یک برنامه تلویزیون استان حضور یافت.

دبیر اتاق تعاون استان همدان، در این برنامه با اشاره به مهمترین مشکل صادرکنندگان، به مسئله مصوبه پیمان سپاری ارزی اشاره کرد و شرط تحقق جهش تولید را رفع واقعی موانع تولید و یکی از مهمترین موانع برای صادر کنندگان پیمان سپاری ارزی دانست که با توجه به اجرای دفعی آن نوعی تنبیه برای صادرکنندگان تلقی می شود.

وی گفت: اینکه در این زمینه دولت رأسا تصمیم گیر است باعث تعارض منافع بخش خصوصی بوده که موجب شده نگاه مشترکی بین دولت و بخش خصوصی مشاهده نشود.

دبیر اتاق تعاون استان همدان ادامه داد: هیچ صادر کننده ای با بازگشت ارز مخالف نیست اما بسیاری از صادرکنندگان به دلیل تحریم، پول حاصل از صادرات خود را  خصوصا در  عراق و افغانستان  ریالی دریافت می کنند.  از طرف دیگر  حضور بعضی دلالان مشکلاتی ایجاد کرده لذا باید یک همکاری مشترک بین دولت و بخش خصوصی شکل بگیرد تا بخشی از مشکلات صادرکنندگان حل شود.

انصراف از نظر
دسته بندی ها
فیلترها
Sort
display